top of page
ČASTÉ OTÁZKY (FAQ)
1. Příjezd
Před příjezdem prosíme volejte/pište na telefonní číslo +420 771 166 599, případně napište čas příjezdu na email themeetinka@gmail.com. Check-in je možný od 15:00, check-out je do 10:00. Váš pobyt můžete uhradit bankovním převodem před příjezdem, nebo hotově či přes QR kód při příjezdu.
2. Vybavení apartmá
Každé apartmá je vybaveno kuchyní, či kuchyňským koutem a nádobím umožňujícím jednoduché vaření (přesnější zařízení kuchyní/kuchyňských koutů naleznete u fotografií jednotlivých apartmá). Samozřejmostí jsou televize, wifi, fén, ložní prádlo a ručníky s osuškami. V ceně jsou také župany pro dospělé (případně pro větší děti). Na vyžádání máme velikosti S - XXL.
3. Parkování
Parkování je možné ihned u budovy, je v ceně pobytu a není třeba jej rezervovat.
4. Stravování
Vzhledem k tomu, že jsme apartmánový dům, tedy každé apartmá je zařízené kuchyní, nebo kuchyňským koutem, není možná rezervace žádného typu stravování.
5. Nejbližší restaurace
Nejbližší restaurací je Cyklohotel Starý Mlýn, který se nachází zhruba 15 minut chůze od nás (upozorňujeme klienty, že toto zařízení je v listopadu uzavřeno). Další restaurace naleznete v Jeseníku. Pokud se Vám nebude chtít řídit, nebo hledat parkování v centru města, doporučujeme Black & White taxi, cena do města je okolo 80 Kč. Tipy na jednotlivá zařízení naleznete v Informačním letáku na vašem pokoji.
6. Covid19
V současné době dle nařízení vlády při příjezdu není nutné dokládat nic.
bottom of page